Datum:23.4.2019
Vždy kontrolujte stav zásilky dle přepravního listu s dopravcem při dodání (počet balíků, poškození krabice atd.). Poškozenou nebo neúplnou zásilku nepřebírejte.
Pokud po převzetí zjistíte poškození zboží, neprodleně nás kontaktujte pomocí reklamačního protokolu, který je ke stažení zde.Vyplněný protokol zašlete na info@kovopolotovary.cz.
Pokud obsah zásilky nesouhlasí s objednávkou, neprodleně nás kontaktujte telefonicky na +420 352 661 166. Při nenahlášení škody do 3 dnů od převzetí zásilky se vystavujete nebezpečí zamítnutí reklamace.
Pro co nejlepší zážitek z nakupování potřebujeme Váš souhlas se zpracováním cookies, tedy malých souborů, které se dočasně ukládají ve Vašem prohlížeči. Tyto soubory umožňují funkční vyhledávání, uložení produktů v košíku, pamatují si Vaše přihlášení a pomáhají nám přiblížit Vaše zájmy, abychom Vás neobtěžovali nevhodnou reklamou.